Bagaje pierdute

 

În caz de pierdere sau deteriorare a bagajelor, pasagerul trebuie să se adreseze reprezentanților biroului ”Lost and Found”, înainte de a părăsi zona de sosire. Personalul acestui serviciu îl va informa pe pasager cu privire la ordinea acțiunilor și procedurilor ulterioare. În majoritatea cazurilor, bagajele vor fi expediate de către compania aeriană transportatoare, în termen de o zi până în ziua zborului următor, după completarea unui formular de raport de neregularitate a proprietății (reclamație de tip P.I.R.).
Pentru informații detaliate privind procesul de căutare a bagajelor, vă rugăm să contactați:

Compania „Aeroport Handling” la următoarele numere de contact: (+373 22) 52 55 08, (+373) 78 88 08 50 (VIBER), e-mail: [email protected] în cazul în care ați efectuat un zbor cu una dintre următoarele companii aeriene:

  • Arkia Airlines (IZ)
  • Austrian Airlines (OS)
  • AZAL (J2)
  • EL AL (LY)
  • FlyOne (5F)
  • FlyOne (OE)
  • Freebird Airlines (FH)
  • HiSky (H7)
  • HiSky Europe (H4)
  • LOT (LO)
  • Lufthansa (LH)
  • Pegasus Airlines (PC)
  • Sky Up Malta (U5)
  • Sky Vision Airlines (SE)
  • TAROM (RO)
  • Turkish Airlines (TK)
  • Wizz Air Hungary (W6)
  • Wizz Air Malta (W4)
  • Wizz Air UK (W9)

Compania „MGH Ground Handling” la următoarele numere de contact: (+373) 22 52 40 69, e-mail: [email protected], în cazul în care ați efectuat un zbor cu una dintre următoarele companii aeriene:

  • Aegean Airlines (A3)
  • Air Anka (6K)
  • Air Baltic (BT)
  • Bees Airlines (E8)
  • Eurowings (EW)
  • FlyOne Armenia (3F)
  • Georgian Wings (D4)
  • Israir (6H)
  • Mavi Gok Airlines (4M)
  • Sky Express (GQ)